پخش انلاین موزیک
 

پخش انلاین موزیک ویدیو

توجه کنید ویدیو برای راحتی تماشا کیفیت ان کم شده کیفیت دانلود انقدر نیست

 

دانلود اهنگ با کیفیت mp3 320

 

دانلود اهنگ با کیفیت mp3 128

 

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت 1080p

 

دانلود موزیک ویدیو با کیفیت 720p

 

متنbehet adat kardam:

باره اولی که دستام گره خورد دوره تنم

فهمیدمش یعنی چی فهمیدم باشی بهترم

اولین بوست برام آخرین افسانه بود

حس بودن برام کنارت تنها بهانه بود

بهت عادت کردم به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تویه چشمایه تو به دوست داشتنه تو عادت کردم

بهت عادت کردم

به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تویه چشمایه تو

به دوست داشتنه تو عادت کردم

♫♫♫♫♫♫

خدا شاهده که احساسه من نسبت به تو چند برابر شده

حضور تو عشق تو لحظه هام نبودت یه خیاله بیخوده

تو چشایه تو نگاه میکنم دلم آشوب به پا میکنه

خوشحالم به قلبم انگیزه دادی زندگی کنه

بهت عادت کردم به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تویه چشمایه تو به دوست داشتنه تو عادت کردم

بهت عادت کردم

به حسم به تو حسادت کردم

به آرامشه تویه چشمایه تو

به دوست داشتنه تو عادت کردم