دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320



دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128



دانلود آهنگ با کیفیت OGG 64


متن#tabestoon:


اووو...

کاش یه جایی بود که چهارفصلش تابستون بود

چون تو تابستون دیدمت

تابستووون

نمیدونم چی شد؟

از کجا شروع شد؟

راستی,ازکجا شروع شد.شد

همه چی از اونجا شروع شد

که دلم زیر و رو شد

از تابستونی که دیدمت

قلب تاریکم پر نور شد

عین فلاش عکس

جفت چشامو بست

یه قلب دو دست

اومدیم توی عکس ببین

یادگاری

داره میاد باد عالی

باز کنار ساحلاییم

هیچکی توی حال ما نی

واسشون عجیب غریبیم

انگاری ما ندید پدیدیم

میپریم بالا پایین هی

انگاری رو زمین غریبیم

میریم فضا پیش خورشید

چتر نجات کیف پشتی

میپریم تو دل زمین

چن تا جوگیرو کشتیم

نه خشنیم ولی خوشتیپ

او

بالاییم مث مشتیم

نیازی نیست چیزی بزنیم

وقتی با هم میشه خل شیم

میشه خل شیم

اوووو...

میترکونیم تابستونااااااا

هوا گرم استینا بالااااااا

ندیده دنیا مثل مااااااا

جفت همیم

برسه پام به تهران

شب میریم بام تهران

نقشه تابستونو میکشیم باهم واس امسال

میریم شمال هر هفنه

زمان از دستمون در رفته

شبامونم شمعا روشنه

انگار همیشه واس ما برق رفته

میخوام تا شدی نسیم خودم

پشت بومو پر وسیله کنم

تابستونه هوا گرم

پشه بند

شب میاد نسیم خنک

فرصتارو از دست نمیدیمو در بست میگیریم

میریم دربند

شباشبرنگ

روزا هشتگ میزنیم تابستونااااا

هواگرم استینا بالااااااا

ندیده دنیا مثل مااااا

جفت همیم

دوباره من دنبالتم
گُم شدی توی دنیای من
بغلت میکنمو بهم میگی
من مال تو میشم تو مال من
هوای گرم دمای تن
میره بالا دم دمای شب
بغلت میکنمو بهم میگی
میخوامت میدونی هلاکتم

بیا از بقیه دور بشیمو
انقد خوبه که باهم جور بشیم
نمیخوام از من دور بشی
حتی یه روز اگه مجبور بشی
مثه رعد و برق به قصه  زدو
اومد رفت تو قلبو حس ِ من
دادی بال و پر به جسم سردم
این عطرو طعمو شدی مثل من


اوووو...

میترکونیم تابستونااااااا

هوا گرم استینا بالااااااا

ندیده دنیا مثل مااااااا

جفت همیم

بیا

اوووو...

میترکونیم تابستونااااااا

هوا گرم استینا بالااااااا

ندیده دنیا مثل مااااااا

جفت همیم

منو تو تابستونا
منو تو تو تابستونا
دستمونه چمدونا..

اینور اونور همه جا هشتگ تابستون