دانلود اهنگ با کیفیت mp3 320


دانلود اهنگ با کیفیت mp3 128


متنmamanetoo:

یه بار بهت گفتم که از تنهایی خستم

یه بار بهت گفتم نگو نه

تو فکر میکردی که من با یکی دیگه ام

یه بار بهت گفتم نبودم

یه بار بهت گفتم که غیر از تو کسی نیست

من از هر چی تنهائه بیزارم

بهت گفته بودم اگه تو پیشم نباشی

غریبه های این شهر منو تنها نمیزارن


دیگه اخماتو اشکات و شکات مهم نیست

تو عکسات خودت نیست

حرفات جوری که منو قانع کنه نیست

دیگه اخماتو اشکات و شکات مهم نیست

تو عکسات خودت نیست

حرفات جوری که منو قانع کنه نیست


بغل کن مامانتو فقط همون که هرجا میری بش میدی امارتو غلط

همون که بت یاد داد دروغو کاری کرد کرد شروع شه این کارای دو لبت

همون که سر دیر رسیدن دو سه روز باهات قهره

ولی نمیدونه بچش تهرونو آباد کرده

فک میکنه که هر کی باهاته ولگرده

همش داره زور میگه و همه چیو ولکرده

همون که نمیبینه این رفتارای قفلیتو

نمیبینه حتی تو اینستا عکسای لختیتو

همون که خودش تو جامعه هیچی نبوده

نمیتوه شادیتو با من ببینه حسوده

بغل کن بابتو که خیلی خوبه باتو

کاری کرد که ببرن از این خونه پاهاتو

برو پیش همونا یه وخ اینجا نمونا

خراب میشی عزیزم یه وخ میشی از اونا


دیگه اخماتو اشکات و شکات مهم نیست

تو عکسات خودت نیست

حرفات جوری که منو قانع کنه نیست


غم تو فیس زردت دیده ولی باز لجبازه و زجرت میده

هی گیر میده به سرخی چشات حرفای بد بهت میگه

همش حرف خودش حتی گیر به تیپ و وزنت میده

تقصیر مامان توئه که الان وضعت اینه

پاتو بریده از این خونه واسه همینه دلت خونه

نمیفهمه با یکی باشی بهتر از نصف تهرونه

پاتو بریده از این خونه واسه همینه دلت خونه

نمیفهمه با یکی باشی بهتر از نصف تهرونه


دیگه اخماتو اشکات و شکات مهم نیست

تو عکسات خودت نیست

حرفات جوری که منو قانع کنه نیست